Καλοκαιρινή ακαδημία τεχνολογίας στο ΝΟUS
Summer TechAcademy 2017
ΟΔΥΣΣΕΙΑ ψηφιακά

Τα παιδιά ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ!

Οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν υπολογιστές, tablets, διαδραστικό πίνακα, σύστημα Οsmo με I pad, βιβλία επαυξημένης πραγματικότητας, 3d γυαλιά και άλλες νέες τεχνολογίες για να μας μιλήσουν για την ΟΔΥΣΣΕΙΑ! Η παιδαγωγική προσέγγιση που χρησιμοποιούμε είναι το project based learning. Ζητάμε από τα παιδιά να μας «μιλήσουν» για την Οδύσσεια χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες.


Για παιδιά δημοτικού

Για μαθητές από Β’ έως Στ δημοτικού.

Διάρκεια προγράμματος

1η  εβδομάδα 19 -23 Iουνίου

2η εβδομάδα 26 – 30 Ιουνίου

Το πρόγραμμα διαρκεί 6 ώρες 9.00 – 15.00. 

Από τις 8.30 έως τις 4.30 καθημερινά. Μπορείτε να φέρνετε τα παιδιά από τις 8.30 (και νωρίτερα αν υπάρχει ανάγκη) έως τις 4.00 (και αργότερα αν υπάρχει ανάγκη).

Θεματικό πεδίο

Στην Οδύσσεια βλέπουμε τις περιπέτειες και τις δυσκολίες του Οδυσσέα, του μυθικού βασιλιά της Ιθάκης, που προσπαθεί να γυρίσει στην πατρίδα του, μετά τον Τρωικό πόλεμο.

Όλα άρχισαν στο τέλος του Τρωικού πολέμου! Μόλις τελείωσε ο Τρωικός πόλεμος, οι Αχαιοί αποφάσισαν να γυρίσουν στην πατρίδα τους. Όμως, οι θεοί ήταν θυμωμένοι μαζί τους γιατί έκαψαν τους ναούς τους και για αυτό τους έστειλαν δυνατούς ανέμους και θαλασσοταραχή… Όλοι κατάφεραν να γυρίσουν πίσω γρήγορα εκτός από τον Οδυσσέα που για 10 ολόκληρα χρόνια πέρασε πολλές ταλαιπωρίες.

Ας μάθουμε για τις περιπέτειες του!!! Πρώτα ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του βρέθηκαν στη χώρα ενός λαού, στη χώρα των .....

Στόχος προγράμματος: Να μάθουν τα παιδιά την Οδύσσεια... δημιουργώντας την!

1η  εβδομάδα 19 -23 Iουνίου

Τα παιδιά δημιουργούν τους σταθμούς του ταξιδιού του Οδυσσέα. Δηλαδή τη χώρα των Κικόνων, τη χώρα των Λωτοφάγων κλπ.

Χρησιμοποιούν το πρόγραμμα δημιουργίας animation pow toon και το πρόγραμμα Kodu για να δημιουργήσουν μια μικρή ταινία για τον κάθε σταθμό του Οδυσσέα.

Σχεδιάζουν την πλοκή της ιστορίας, διαλέγουν χαρακτήρες, τους δίνουν κίνηση, ηχογραφούν αφήγηση, προσθέτουν μουσική και  η ιστορία τους είναι έτοιμη!

Στο πρόγραμμα Kodu δημιουργούμε φανταστικούς κόσμους... Πως φαντάζονται τα παιδιά το νησί της Κίρκης;



Ακόμη τα παιδιά δημιουργούν ένα on line παιχνίδι που να στηρίζεται στον συγκεκριμένο σταθμό του Οδυσσέα που επέλεξαν.  Δημιουργούν το παιχνίδι στη γλώσσα προγραμματισμού, για παιδιά, Scratch που έχει δημιουργήσει το ΜΙΤ (Massachusetts Institute of Technology).

1η  εβδομάδα 19 -23 Iουνίου

Τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τα ίδια προγράμματα, δημιουργούν το ταξίδι του Οδυσσέα (ταινία και παιχνίδι).

Χρησιμοποιούν τους σταθμούς του Οδυσσέα από την 1η εβδομάδα του προγράμματος και δημιουργούν την πλοκή του ταξιδιού.

Δημοσιεύουμε την ταινία και το παιχνίδι των παιδιών.

Άλλες πληροφορίες:

Τα παιδιά, μπορούν, να φέρουν κρύα τροφή (σάντουιτς κλπ.). Στο χώρο υπάρχει ψυγείο.

Ο χώρος κλιματίζεται. To περιβάλλον είναι ένα περιβάλλον άτυπης εκπαίδευσης στο οποίο θέλουμε τα παιδιά να αισθάνονται χαλαρά και να μαθαίνουν περνώντας συγχρόνως καλά!

Εγγραφή: Για να κάνετε κράτηση θέσης στείλτε μας ένα email με το όνομα και την ηλικία του παιδιού, αναγράφοντας ως θέμα “summer”.  Στο info@i-nous.org.

Κόστος: Εκατό ευρώ (την κάθε εβδομάδα). Τα 40 ευρώ αφορούν την συνδρομή μέλους στο ΝΟUS και τα υπόλοιπα το κόστος της συμμετοχής σας στο πρόγραμμα. Δηλαδή εάν εγγραφείτε και σις 2 εβδομάδες το κόστος είναι 40 ευρώ για την συνδρομή μέλους στο ΝΟUS και 160 το κόστος στο πρόγραμμα (συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ).  Εάν εγγραφείτε μόνο σε 1 από τις 2 εβδομάδες το κόστος είναι 40 ευρώ (συνδρομή μέλους) και 60 ευρώ το κόστος στο πρόγραμμα. Όταν πρόκειται για 2 αδέλφια το κόστος είναι 170 ευρώ για την κάθε εβδομάδα (και για τα 2 αδέλφια).

Θα πρέπει να λάβουμε την πληρωμή σας μια εβδομάδα πριν την έναρξη του προγράμματος (μέχρι 12 Ιουνίου).


Εάν δεν δείξουμε στα παιδιά πώς να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο θα το χρησιμοποιήσουν όπως αυτά νομίζουν….

Τα παιδιά κατά την διάρκεια του προγράμματος χρησιμοποιούν

·          Google junior

·          Kids Youtube

·          Εκπαιδευτικά λογισμικά για παιδιά δημοτικού

·          Τις γλώσσες προγραμματισμού για παιδιά Scratch και Kodu

·          Προγράμματα επεξεργασίας εικόνας και δημιουργίας ταινιών

·          Πρόγραμμα animation 


έρευνα & εφαρμογή εκπαιδευτικής τεχνολογίας